تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

۲۵۰ نفر در کارگاه تولید ماسک ماکو مشغول به کار شدند

  • کد خبر : 14666
  • 24 اردیبهشت 1399 - 11:42
۲۵۰ نفر در کارگاه تولید ماسک ماکو مشغول به کار شدند
فرمانده سپاه ماکو گفت: : با افتتاح و بهره‌برداری از کارگاه تولیدی و اشتغال‌زایی مسجد امیرالمومنین (ع) ماکو برای ۳۰ نفر به طور مستقیم در دو نوبت و ۲۲۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

سرهنگ سید مهدی غفاری، با اشاره به اینکه کارگاه تولیدی و اشتغال‌زایی مسجد امیرالمومنین (ع) ماکو افتتاح و به بهره برداری رسید، بیان کرد: این کارگاه وابسته به تعاونی صندوق قرض الحسنه مردم یاری و اشتغال‌زایی ماکو است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، اعتبار صرف شده به این کارگاه ۲۰ میلیون تومان است، افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این کارگاه برای ۳۰ نفر به طور مستقیم در دو نوبت و ۲۲۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده سپاه ماکو تولید ماسک، لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی را از جمله تولیدات شاخص این کارگاه یاد کرد و گفت: تعداد تولید ماسک این کارگاه در ماه به ۱۰ هزار عدد می رسد.

سرهنگ غفاری از اعطای وام برای ۱۲ نفر  (هر نفر ۱۵ میلیون تومان) در جهت اشتغال زایی در این زمینه خبر داد و گفت: درآمد حاصل از این کارگاه جهت حمایت از افراد نیازمند از طریق ارائه وام قرض الحسنه و تامین لوازم کاری جهت اشتغال زایی در مشاغل خانگی در حال گردش به اعضای صندوق ارائه می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.