تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

۵۰ واحد تولیدی استان در سامانه کشوری کسب و کار ثبت‌نام کرده اند

  • کد خبر : 16003
  • 19 مرداد 1399 - 11:24
۵۰ واحد تولیدی استان در سامانه کشوری کسب و کار ثبت‌نام کرده اند
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰ واحد تولیدی این استان در سامانه کشوری کسب و کار و نمایشگاه مجازی تولید ایرانی ثبت‌نام کرده اند.

حسن حاتمی بیان کرد: آیناز ماکو (ماگوش قهوه)، ارمغان به‌شهد چی‌چست، دومان صنعت غرب، سولار کاران زرین هنرمند، شرکت تولیدی دندان مصنوعی ایده‌آل ماکو و مرغ اروم چکاوک از جمله واحدهایی هستند که در این سامانه کشوری ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: سامانه کشوری کسب و کار در چهار محور زنجیره تامین، تامین مالی، پرداخت‌ها و دریافت نقدینگی و لجستیک فعالیت می‌کند و می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سامانه سککوک به بازارهای داخلی و بین المللی دست یابند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این سامانه تمامی فعالیت‌های واحدهای صنعتی و خرید و فروش آنها ثبت می‌شود و خریدار می‌تواند با مراجعه به این سامانه محصولات تولیدی را مشاهده و از طریق همین سامانه اقدام به خرید محصول کند.

حاتمی خاطرنشان کرد: تامین اعتبار واحدهای تولیدی برای معاملات داخلی و خارجی نیز از دیگر اهداف وجودی این سامانه است.

وی بیان کرد: ارائه آموزش‌های مجازی به صنعت‌گران از دیگر برنامه‌های این سامانه است و با راه‌اندازی و گسترش آن در کشور می‌توان آموزش‌های کم هزینه‌ای به صنعت‌گران ارائه کرد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز صفحه‌ای جداگانه “صمت یار” (نمایشگاه مجازی تولید ایرانی) در داخل همین سامانه طراحی شده است تا خریداران، محصولات تولیدی ایرانی را مشاهده کرده و محصولات مورد نیاز داخلی را خریداری کنند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه این سامانه می‌تواند تاثیر مثبتی در توسعه صنعتی داشته باشد، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی می‌توان وضعیت کسب و کار را بهبود بخشید و چرخ صنعت را به حرکت درآورد.

حاتمی بیان کرد: توسعه و گسترش تکنولوژی، توسعه مدیریت و عملیات، گسترش صادرات و توسعه تجارت، شبکه گستری و اطلاع‌رسانی کسب و کارها و تامین مالی و توسعه سرمایه‌گذاری از اهم برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.