تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

۸۹۵ مسافر ورودی از ترکیه مورد آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند

  • کد خبر : 14290
  • 25 فروردین 1399 - 5:09
۸۹۵ مسافر ورودی از ترکیه مورد آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۹۵ تست سلامت از مسافران ورودی از کشور ترکیه به استان دریافت و نتیجه آن نیز به این افراد اعلام شد.

دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در بیست‌ونهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی بیان کرد: طی روزهای گذشته ۹۶۰ مسافر از ترکیه به کشور وارد شده که از این تعداد، ۸۹۵ نفر مورد آزمایش کرونا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: از این تعداد نیز نتیجه آزمایش ۲۸ نفر مثبت اعلام شد که از این تعداد تنها چهار نفر ساکن آذربایجان‌غربی و بقیه ساکن استان‌های دیگر کشور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌درمانی استان تصریح کرد: مشخصات این افراد در سامانه سلامت ثبت‌ شده که از آن طریق به خود آنان و مرکز بهداشت محل سکونتشان اعلام شده است تا اقدامات تکمیلی در مورد آنها انجام شود.

دکتر آقازاده با ابراز نگرانی از نحوه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان خاطرنشان کرد: این امر به آن شکلی که باید انجام گیرد، تحقق نیافته و همچنان خیابان‌ها شلوغ و تجمع‌ها زیاد است.

وی اضافه کرد: نگرانی ما هم‌اکنون این است که با تداوم روند فعلی، به اوایل شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی بازگردیم که این امر می‌تواند بسیار مشکل‌آفرین شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.