تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

۹۸ درصد دانش آموزان از برنامه های درسی تلویزیونی بهره می گیرند

  • کد خبر : 17577
  • 03 آذر 1399 - 10:51
۹۸ درصد دانش آموزان از برنامه های درسی تلویزیونی بهره می گیرند
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۸ درصد دانش آموزان علاوه بر برنامه شاد، آموزش دروس را از طریق تلویزیونی فرا می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، علیرضا کمره ای در حاشیه سفر به ارومیه با اشاره به روش های پوشش دانش آموزان در بحث آموزش، اظهار داشت: آموزش در بستر شاد، آموزش های تلویزیونی و ارائه درسنامه سه روشی است که اکنون پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: در سیستم آموزشی سعی شده روشی به کار گرفته شود تا همه دانش آموزان کشور از آن بهره مند شوند و توفیق خوبی را آموزش و پرورش در این زمینه داشته‌است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز تمام آموزش های دروس شاخه نظری در تمامی رشته ها در شبکه آموزش تدریس و ارائه می شود، اضافه کرد: از ۸۵ عنوان، ۸۳ درس در جدول پخش برنامه تلویزیون جای خود را باز کرده‌اند.

کمره ای ادامه داد: در روش آموزش های مجازی تاکید بر آموزش در بستر شاد است اما بهره گیری از سایر پیام رسان ها و روش های دیگر آموزش الکترونیکی محدود نشده است.

کمره ای بیان کرد: برای اینکه تمام دانش آموزان در هر شرایطی از تحصیل بازنمانند و اطیمنان بخشی از نظر آموزش آنان وجود داشته باشد، توزیع درسنامه نیز پیگیری و ارزیابی مکرر می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با بازگشت به مدرسه، آموزش های حضوری از سر گرفته شود زیرا در آموزش حضوری اطمینان بیشتری از یادگیری وجود دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به اهمیت کیفیت آموزش گفت: در این روزها که کشور تحت تاثیر ویروس کروناست نباید اجازه داد که سیستم آموزشی و کیفیت آموزش آسیب ببیند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.