تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

‌ترور سردار سلیمانی آغازی برای اتمام حضور آمریکایی‌ها در منطقه است

  • کد خبر : 13388
  • 25 بهمن 1398 - 9:18
‌ترور سردار سلیمانی آغازی برای اتمام حضور آمریکایی‌ها در منطقه است
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی منجر به آزادی بیت‌المقدس می‌شود گفت: توانمندسازی جبهه مقاومت برای مقابله با صهیونیست‌ها جزو اقدامات سردار سلیمانی بود.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان شریف در مرا‌سم ‌اربعین شهادت سردار سرافراز و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در ارومیه ‌با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: ترور ناجوانمردانه و بزدلانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ‌منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد

 

وی سیلی دوم ملت ایران را حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: سیلی سوم به‌فضل الهی با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بر صورت آمریکایی‌ها نواخته می‌شود.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته، به‌خوبی برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: مأموریت این شهید بزرگوار، توانمندسازی جبهه مقاومت برای مبارزه با صهیونیست‌ها بود که ایشان با شهادت خود نیز این مأموریت را به‌خوبی انجام داد.

 

سردار شریف خاطر نشان کرد: تمام طرح‌های آمریکایی‌ها در منطقه با تدابیر جبهه مقاومت و شهید سلیمانی با شکست مواجه شده و ترور و به شهادت رساندن سرداران ما نمی‌تواند جلوی این شکست دشمن را بگیرد.

 

وی با بیان اینکه دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف این جبهه بود ولی امروز اسرائیل و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند، گفت: ترور ناجوانمردانه و بزدلانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط آمریکایی‌ها، به‌فضل الهی منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شخصیت برجسته شهید سپهبد قاسم سلیمانی تنها در وجهه نظامی خلاصه نمی‌شد بلکه ایشان در تمام جنبه‌ها حضور مؤثر داشتند و همراه و همگام با مردم بودند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.