تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

نیروهای مسلح می توانند از تخفیف ویژه دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی بهره مند شوند

  • کد خبر : 14691
  • 26 اردیبهشت 1399 - 11:44
نیروهای مسلح می توانند از تخفیف ویژه دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی بهره مند شوند
مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با همکاری انیستیتو ایز ایران و نیروهای مسلح آماده برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای افراد و خانواده های نیروهای مسلح است.

یوسفی بیان کرد: نیروهای مسلح می توانند از طریق حکمت کارت در قالب طرح خبرگان امید باقر العلوم (ع) با تخفیف ویژه از خدمات مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در دوره های علوم پزشکی، فنی مهندسی، هنر، زبان های خارجی، علوم انسانی، آموزش سرمایه گذاری در بورس و فناوری اطلاعات و کامپیوتر بهره‌مند شوند.

وی افزود: حکمت کارت، یکی کارت اعتباری است که در کشور به نیروهای مسلح نظامی و انتظامی اختصاص یافته است که در عمل حکمت کارت به عنوان یک ابزار انجام امور مالی بخش عمده ایی از خدمات اختصاص یافته به کارکنان نیروهای مسلح را امکانپذیر می نماید. امور مالی همچون پرداخت حقوق و مزایا و مدیریت اعتبار و اختصاص تسهیلات و پرداختی های ویژه با محوریت حکمت کارت صورت می پذیرد.

مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه تصریح کرد: از مزایای این طرح ۲۰ درصد تخفیف ، ارائه مدرک معتبر جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در پایان دوره، امکان پرداخت اقساطی مابقی مبلغ (سهم خانوار) از طریق حکمت کارت مصرف در ۶ قسط است.

یوسفی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت  tbao.irو انتخاب طرح خبرگان امید و دوره آموزشی مورد نظر در تقویم آموزش جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و وارد کردن کد ملی و همچنین تایید انستیتو ایزایران جهت استفاده از تسهیلات حکمت کارت فراگیر و تماس و مراجعه حضوری فراگیر به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اقدام به ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس ارومیه- خیابان شهید امینی- ساختمان آموزش جهاد دانشگاهی و یا به سایر شعب آموزشی جهاد دانشگاهی (شعبه پنجراه – شعبه آزادگان- شعبه مافی- شعبه اول شمالی در ارومیه و شعب جهاد دانشگاهی ماکو و خوی) مراجعه و با شماره ۳۳۴۵۶۲۸۶ و ۳۲۳۵۹۴۷۸  تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.