تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

۲۳۰۰ نفر در استان تسهیلات کرونایی دریافت کردند

  • کد خبر : 15981
  • 18 مرداد 1399 - 12:30
۲۳۰۰ نفر در استان تسهیلات کرونایی دریافت کردند
سرپرست اداره‌کل تعاون و کار آذربایجان غربی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان به دو هزار و ۳۲۵ نفر از آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت شده است.

محمدرضا آمیان با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان به دو هزار و ۳۲۵ نفر از آسیب دیده از کرونا تسهیلات پرداخت شده است، اظهار داشت: دوره بازپرداخت این تسهیلات پس از سه ماه تنفس به مدت دو سال است.

وی در خصوص کاهش یا کنترل آمار بیکاری در استان افزود: مشکل اشتغال یکی از اساسی ترین مشکل کشور بوده و کنترل و کاهش آمار بیکاری جزو سیاست‌های کلان دولت است .

سرپرست  تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از جمعیت آذربایجان‌غربی از خدمات این سازمان، دستگاه‌های تابع و بانک‌های عامل زیر مجموعه شامل بانک رفاه، توسعه تعاون، بهزیستی استفاده می‌کنند.

وی به مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل اشاره کرد و افزود: پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی و عشایری از مهمترین برنامه‌های اداره کل کار است.

آمیان تصریح کرد: همچنین طرح‌ کارورزی، کاهش رسیدگی به پرونده‌ها مشاغل سخت و زیان‌آور، مشوق‌های بیمه‌ای و ایجاد تعاون‌های توسعه و عمران شهری از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.