تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

بازداشت معاون گمرک بازرگان به اتهام معاونت در قاچاق

  • کد خبر : 12379
  • 02 دی 1398 - 7:11
بازداشت معاون گمرک بازرگان به اتهام معاونت در قاچاق
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: یکی از معاونین گمرک بازرگان به اتهام معاونت در قاچاق سازمان یافته بازداشت شد.

مصطفی حبیبی با بیان اینکه یکی از معاونین گمرک بازرگان به اتهام  معاونت در ورود قاچاق سازمان یافته در گمرک در حال حاضر در بازداشت موقت قرار دارد افزود:  این فرد در ارتباط با قاچاق سازمان یافته تحت تعقیب قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: به همراه معاون گمرک بازرگان، فرد دیگری نیز بازداشت گردیده که در یکی از سازمان‌ها مسئولیت دارد و پرونده برای تکمیل تحقیقات در حال بررسی است.

 

حجت الاسلام عباس نژاد دادستان عمومی و انقلاب ماکو با اشاره به اینکه معاون فنی گمرک بازرگان به جرم مشارکت در قاچاق سازمان یافته و با همکاری با شرکت تجاری و مشارکت در وارد کردن کالای ام دی اف و همچنین اخذ رشوه بازداشت شد گفت : ارزش کالای وارد شده ۲۰۰ میلیارد تومان است

 

وی  همچنین از دستگیری رئیس استاندارد و معاونش که در گمرک بازرگان مستقر بودند خبر داد و اضافه کرد : رئیس استاندارد به همراه معاون خود کالای ( های کلاس) را که تعرفه گمرکی بالایی داشته بنام ملامینه گواهی تائید داده واین کالا با تعرفه بسیار پایین وارد کشورشده است .

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.