همزمان با گسترش بیماری های واگیردار از قبیل کرونا و لزوم پرهیز از ترددها و رفت و آمدهای غیرضروری بخصوص به مراکز شلوغ و ادارات، سرویس های خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جهت استفاده شهروندان عزیز معرفی میگردد.
– سامانه تلفنی ۲۰۰۰ : دریافت و پرداخت کارکرد تلفن ثابت و وصل آنی آن بعد از پرداخت کارکرد
– سامانه تلفنی ۲۰۲۰ : پشتیبانی ، فروش و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت
(ADSL – FTTH- VDSL)
– سامانه تلفنی ۲۰۱۰ : پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
– سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷ : رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
– سامانه تلفنی ۱۱۸: پاسخگویی اطلاعات تلفنی
– پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir : دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت ،دریافت ریزمکالمات ، درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ، درخواستFTTH
– سامانه تلفنی ۹۹۹۰ جهت دریافت و پرداخت کارکرد همراه اول
-کد دستوری #۲۰۲۰* جهت خدمات تلفن ثابت از قبیل تلفن های شهری و همگانی، پیش ثبت نام، ثبت خرابی، پی گیری ثبت نام ، اینترنت، تمدید، خرید ترافیک و …