تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درآذربایجان‌ غربی

  • کد خبر : 14677
  • 25 اردیبهشت 1399 - 10:42
توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درآذربایجان‌ غربی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان ‌غربی از توزیع 28 هزار بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دراستان خبر داد.

رضا عزتی در آغاز رزمایش همدلی و احسان قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان غربی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، بیان کرد: در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در ایام نیمه شعبان همگان وارد عمل شدند تا به قشر آسیب‌دیده کمک کنند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام راحل، کمیته امداد امام خمینی، آستان قدس رضوی، شهرداری‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و … در این زمینه حضور جدی و چشمگیری دارند، تا باری از دوش مردم بردارند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با بیان اینکه،کمک به قشر ضعیفی که این روزها مد نظر است بایستی با برنامه پیش برود تا هیچ‌گونه موازی کاری و دوباره‌کاری صورت نگیرد، تصریح کرد: بسته‌ها به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند تحویل داده نمی‌شود.

عزتی با بیان اینکه یک میلیون بسته در سراسر کشور تهیه و توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: سهم آذربایجان غربی در این میان ۲۸ هزار بسته است، که بیشترین تعداد در غرب و شمال غرب کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه تعداد اقلام بسته‌ها ۶ مورد و ارزش هر کدام در مجموع ۳۲۰ هزار تومان است، اضافه کرد: در مدت حداکثر ۱۰ روز این محموله در بین جامعه هدف‌مان توزیع خواهد شد؛ همچنین اگر مشکلات ناشی از کرونا تداوم پیدا کند، این کمک‌رسانی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی از گروه‌های جهادی فعال در استان برای مشارکت در این حرکت خداپسندانه قدردانی کرد و گفت: جهادگران استان‌مان بدون کوچکترین چشمداشت و توقع مالی در حال تلاش هستند و در همه مراحل اعم از جمع‌آوری کمک‌های مردمی، بسته‌بندی، توزیع و … اقدامات لازم را صرفا برای جلب خشنودی خداوند انجام می‌دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.