تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

جذب۸۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد خوی

  • کد خبر : 17618
  • 05 آذر 1399 - 9:15
جذب۸۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد خوی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: با وجود کم شدن دانشجوها و الزام برای استفاده از فضای آموزشی مجازی به دلیل شیوع کرونا، در سال تحصیلی جدید ۸۰۰ دانشجوی جدید در رشته های مختلف در این واحد جذب کرده‌ایم.

علی‌ باقرزاده‌ با اشاره به تاریخچه دانشگاه آزاد خوی  و وجود رشته های متعدد در این واحد علمی، افزود: با توجه به سابقه علمی و تاریخی این واحد و وجود بیشتر از ۷۰ عنوان رشته در مقاطع مختلف، برای جذب دانشجوی بیشتر در بهمن ماه امسال برنامه ریزی کرده ایم.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در بخش رشته‌های تحصیلی‌ جز پرتنوع‌ترین‌ واحدهای دانشگاهی‌ منطقه بوده و با ۷۰ رشته‌محل‌ در مقاطع مختلف، دانشجو دارد.

رییس دانشگاه آزاد واحد خوی، استفاده از فضای مجازی برای تدریس در ۲ ترم گذشته در این دانشگاه را فرصتی بسیار مناسب عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت های خوبی در این حوزه ایجاد شده که فرصت بسیار خوبی برای توسعه برای دانشگاه فراهم کرده است.

باقرزاده توجه ویژه به فعالیت‌های‌ پژوهشی را از دغدغه های خاص دانشگاه آزاد واحد خوی بیان کرد و گفت: چاپ کتب علمی و تولید و نشر مقالات پژوهشی در سطح داخلی و خارجی همواره توسط اساتید این واحد انجام شده  که سعی در ارتقای این اقدامات داریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.