تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024

آذربایجان‌غربی، رتبه دوم پویش “آماده‌باش” در ورزش کودکان را کسب کرد

  • کد خبر : 17017
  • 23 مهر 1399 - 9:53
آذربایجان‌غربی، رتبه دوم پویش “آماده‌باش” در ورزش کودکان را کسب کرد
رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: با پایان مرحله نخست پویش "آماده‌باش"، این استان در بخش توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان، دومین استان برتر کشور شد.

محمود اشتری اظهارداشت: در پایان مرحله نخست پویش و از مجموع ۱۳ هزار و ۲۹۵ برنامه استانی طی ۵۰ روز در سطح کشور، آذربایجان‌غربی ۶۵۴ برنامه اجرا کرد که در بخش ویدئوی آموزشی به‌همراه استان‌های خراسان شمالی، یزد، خراسان رضوی، بوشهر و آذربایجان‌شرقی، در بخش موشن‌گرافی به‌همراه استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی و در بخش بروشور به‌همراه استان‌های خوزستان و گیلان، استان شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: بهترین عملکرد استان، در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های کمیته‌های استانی انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان بود که آذربایجان‌غربی رتبه دوم کشور را بعد از استان مرکزی به خود اختصاص داد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی افزود: این پویش با هدف از بین بردن کم‌تحرکی مردم و ورزش در دوران خانه‌نشینی در زمان شیوع بیماری کرونا طرح ریزی شده بود که با وجود پایان مرحله اول پویش، هیات آذربایجان‌غربی کماکان این پویش را ادامه می‌دهد تا فعالیت بدنی شهروندان در ایام کرونا ادامه داشته باشد.

اشتری تصریح کرد: هیات‌های شهرستان‌های ارومیه، ماکو، پیرانشهر، بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب و کمیته‌های پیلاتس، ایروبیک، ورزش در آب، یوگا، فریزبی، کراسفیت، ماهیگیری و کراس ترینینگ نیز بیشترین مشارکت را در این پویش داشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.