تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

انتصاب رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 17103
  • 01 آبان 1399 - 8:27
انتصاب رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری آذربایجان‌غربی
با حضور قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آذربایجان‌غربی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، حسین مهدوی در مراسم تکریم ومعارفه روسای قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آذربایجان غربی  اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر هستیم که در این برهه از زمان مشغول انجام وظیفه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، انقلاب اسلامی امروز به دنیا صادر شده است چه دشمن ناراحت باشد چه خوشحال، چون این انقلاب برای فطرت انسانها بوده  و مثل آب زلال راه خود را باز کرده ودر حال انتشار است.

قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ادامه داد:  امام (ره) فرموده اند نگذارید نظام به دست نا اهلان بیافتد باید مسئولین این نظام در آن شان کار بکنند،ما هم در راستای عمل به همین فرمایش امام (ره) وظایف و تکالیف سنگینی بر عهده داریم تا هم صیانت بکنیم از نیروهای انقلابی و ارزشی و هم مراقبت کنیم تا افراد فاسد در کالبد نظام وارد نشوند تا موجبات فساد را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: باید گذشته را خوب بشناسیم و با برنامه ریزی و مدیریت جهادی موجب تعالی کشور شویم خصوصاً باید به جوانان اعتماد کنیم چرا که جوانان محور و پیشران نظام هستند، بیانیه گام دوم انقلاب هم  بر این اساس است که انقلاب اسلامی زنده و پویا به بالندگی خود ادامه می دهد.

این مقام قضایی در ادامه گفت: کار آمدی در همه شئون نیاز امروز نظام جمهوری اسلامی است که  دستگاه قضایی در مسیر این کارآمدی قرار گرفته است، اکنون این کارآمدی موجب شده است فشارها و هجمه های فراوانی علیه دستگاه قضایی شکل گیرد تا این باور مردم را بشکنند چرا که دشمنان با اصل سیستم قضایی اسلامی مشکل دارند و این دشمنی سابقه تاریخی دارد.

وی در پایان گفت: باید برای حفظ جایگاه قوه و منافع ملی نهایت تلاش و کوشش را بکنیم و تدوین پیوست رسانه ای برای اقدامات و تصمیمات مهم دستگاه قضایی که اثر بخش و موج ساز است در زمره کارهای دستگاه قضایی قرار دهیم.

 رییس دادگستری آذربایجان‌غربی نیز به عنوان دیگر سخنران در این جلسه گفت: برنامه های تحولی قوه قضائیه با یک شیب خوب در حال حرکت است و برنامه های متنوع و مختلف در دستگاه قضاء در حال اجرا است که همگی از منویات ریاست معظم قوه قضائیه هست.

وی ادامه داد: باید با اتکای قانون کارها پیش را برد و به نتیجه رساند. در این عرصه آسیب ها و تهدیداتی متوجه قوه خواهد بود خصوصاً در عصر حاضر به لحاظ مسائل جهانی و اوضاع و احوال کشور، این تهدیدها بیشتر خواهد بود.

گروسی افزود: قوه قضائیه باید متناسب با آسیبها و خطرات، برنامه های متناسب با صیانت و حفظ نیروها داشته باشد چرا که کار در قوه قضائیه و انجام مطلوب برنامه ها و کسب رضایت مردم میسر نیست مگر اینکه آسیبها شناخته شوند.

رئیس دادگستری استان با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه صیانت و پیشگیری و شناسایی آسیب ها و تهدیدها هست ادامه داد:  نبض قوه قضائیه، در حفاظت و اطلاعات قوه هست و مراقبت از کارکنان و دستاوردهای دستگاه قضا با این مجموعه هست، شناسایی به موقع آسیب ها و تهدیدها بسیار مهم است و همه باید در این راستا حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، خصوصاً صیانت از نیروها که ذخایر دستگاه قضایی هستند.

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات آقای یداله رجبی تقدیر و با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه آقای مرتضی حاتمی به سمت رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل این استان منصوب گردید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.