تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

لغو پرواز ورودی به فرودگاه ارومیه

  • کد خبر : 13491
  • 01 اسفند 1398 - 6:41
لغو پرواز ورودی به فرودگاه ارومیه
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پرواز ساعت هشت صبح ورودی به فرودگاه ارومیه از مقصد تهران به علت شرایط جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به لغو پرواز ساعت هشت صبح ورودی به فرودگاه ارومیه از مقصد تهران، بیان کرد: این پرواز پس از ورود به آسمان آذربایجان‌غربی به علت کاهش دید افقی به کمتر از ۲۰۰ متر، توانایی فرود نداشت و دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

 

وی افزود: همچنین پرواز خروجی هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه که قرار بود ساعت ۶ صبح به مقصد تهران صورت گیرد، به خاطر لغو پرواز ورودی دیشب، انجام نشد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد پروازهای امروز فرودگاه ارومیه، تصریح کرد: سه پرواز ورودی و ۲ پرواز خروجی به مبدا و مقصد تهران از برنامه‌های پروازی امروز است.

 

نائل قراملکی خاطر نشان کرد: همچنین یک پرواز ورودی از استانبول و یک پرواز خروجی به همین مقصد عصر امروز از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ – ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.