تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024

بهره برداری و توسعه ۶۰ بیمارستان در سراسر کشور تا پایان امسال

  • کد خبر : 17100
  • 01 آبان 1399 - 8:25
بهره برداری و توسعه ۶۰ بیمارستان در سراسر کشور تا پایان امسال
معاون درمان وزیر بهداشت، از بهره برداری، تکمیل و توسعه ۶۰ بیمارستان در کشور برای تکمیل زیرساخت‌های خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، قاسم جان‌بابایی در بازدید از روند درمان بیماران کرونایی در بیمارستان آیت الله خویی شهرستان خوی اظهار داشت: با شدت گرفتن ویروس کرونا از ابتدای امسال ۲ هزار تخت ویژه در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های کشور اضافه شده است.

وی همچنین از بهره برداری، تکمیل و توسعه ۶۰ بیمارستان در کشور برای تکمیل زیرساخت‌های خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان تا پایان امسال خبرداد.

جان بابایی مهارت کادر درمان، پزشکی و پرستاران کشور رادر مقابله با ویروس کرونا فراتراز کشور‌های منطقه دانست و گفت: از شیوع ویروس کرونا کادر درمان و پزشکی کشورمان با مهارت، از خود گذشتکی و ایثار در مدیریت بیماری کرونا نقش بسیار مهمی ایفا کرده اند.

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان، بیمارستان آیت الله خویی را یکی از بهترین بیمارستان‌ها در رعایت شاخص‌ها درمان بیماری کرونا در کشور دانست و تصریح کرد: کادر درمان و پرستاری این بیمارستان در بخش‌های درمانی، بویژه مراقبتی متعصب، متعهد و بروز هستند.

وی ادامه داد: برای گسترش خدمات درمانی به بیماران شمال استان آذربایجان غربی تامین کادر درمان و تکمیل تجهیزات این بیمارستان در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت و درمان قرار دارد.

معاون در مان وزیر بهداشت و درمان در پایان با تاکید بر خطرناک بودن ویروس کرونا در موج سوم شیوع آن از مردم خواست در ماه ربیع و مراسمات جشن این ایام از تجمعات دوری و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی به مدیریت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.