تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

تنها راه کنترل بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

  • کد خبر : 15176
  • 27 خرداد 1399 - 10:18
تنها راه کنترل بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی: برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا راهی جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست.

مصطفوی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل کرونا افزایش آمار ابتلا به کرونا، بیان کرد: باید تدابیر لازم برای رعایت بهداشت فردی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن همچنان در صدر برنامه ها و تبلیغات قرار گیرد تا بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم

وی با بیان اینکه وضعیت مراعات موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فروردین و اردیبهشت به ترتیب ۸۰ و ۲۰ درصد بود ، اظهار داشت: بی توجهی به رعایت فاصله گذاری‌ها و عادی شدن کرونا بین مردم و کمتر رعایت کردن موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مهمترین دلایل افزایش آمار ابتلا کرونا در روزهای اخیر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: این بیماری محدود به افراد مسن یا با زمینه بیماری خاص نیست

مصطفوی تاکید کرد: استفاده از خدمات الکترونیکی برای کاهش ازدحام، تشکیل تیم های نظارتی، در دسترس قرار گرفتن ماسک های ارزان قیمت از مواردی است که باید مورد توجه نهادهای مختلف قرار گیرد.

فرماندار ارومیه هم در این جلسه به برخی مصوبات ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: نانوایی‌ها، سوپرمارکت ها، بازار تاناکورا و تمام ادارات از فردا، سه شنبه ملزم به استفاده از ماسک برای تداوم فعالیت هستند.

علیرضا ملامحمدی زاده افزود: به علت افزایش آمار ابتلا به کرونا ازروز ، سه شنبه در تمامی پارکها و تفرجگاهها محدودیت حضور وجود خواهد داشت و مردم نیز باید برای حفظ سلامت خود، موارد بهداشتی را رعایت و از حضور در هر گونه تجمع و اجتماعات دوری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.