تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

جای‌گذاری ۴کانکس بازرسی در نقاط مختلف شهر ارومیه

  • کد خبر : 12432
  • 05 دی 1398 - 5:58
جای‌گذاری ۴کانکس بازرسی در نقاط مختلف شهر ارومیه
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: چهار کانکس به منظور استقرار بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف شهری ارومیه جای‌گذاری شد تا نظارت مستمر بر بازار انجام شود.

علیرضا محمودی با بیان اینکه چهار کانکس به منظور استقرار بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف شهری ارومیه جای‌گذاری شد تا نظارت مستمر بر بازار انجام شود، افزود : این کانکس‌ها در خیابان‌های عطایی، مدرس، اول شمالی و میدان میوه‌ و تره‌بار ارومیه استقرار یافته‌اند تا نظارت دقیق بر بازار صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: این کانکس‌ها در حال تجهیز امکانات زیرساختی هستند و بعد از تجهیز و تامین نیرو ناظران و بازرسان در این محل‌ها مستقر می‌شوند.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: بحث نظارت مستمر بر بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات در اولویت مسوولان است تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

محمودی با بیان اینکه۹۰۰ بازرس افتخاری مردمی با هدف نظارت بیشتر و دقیق‌تر در استان فعال بوده و بازار را رصد می‌کنند. اظهار کرد: همچنین ۹۵ بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۷۵ بازرس اتاق اصناف در این استان فعال هستند.

 

وی اذعان داشت: بازرسی‌های روزانه و مشترک این سازمان همراه با تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب در حال انجام است و برخوردهای لازم با متخلفان صورت می‌گیرد.

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.