تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024

جشنواره «روزهایی که در خانه ماندیم» در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

  • کد خبر : 14276
  • 24 فروردین 1399 - 8:08
جشنواره «روزهایی که در خانه ماندیم» در آذربایجان‌غربی برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری جشنواره خاطرات و دل‌نوشته‌های «روزهایی که در خانه ماندیم» در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصرخدایاری با بیان این خبر اظهار داشت: این جشنواره در ۲ بخش عمومی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش کودکانه پیام‌ها و دل‌نوشته‌های کودکانه خود را در قالب متن، شعر و جمله به جشنواره ارسال کنند.

 

وی افزود: در بخش عمومی نیز «خاطرات روزهایی که در خانه ماندیم»، «دل‌نوشته‌های روزهایی که در خانه ماندیم»، «توصیف بهترین رویداد، حادثه، مشارکت و کنش‌های اجتماعی برای ارتقای سلامت خود و جامعه و ترغیب مراقبتی» از محورهای این جشنواره تعیین شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: «بهترین جمله و پیام برای قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران»، «بهترین بند و عبارت از روزهایی که در خانه ماندیم» و «خلاصه کتابی که خواندیم» دیگر محورهای بخش عمومی این جشنواره است.

 

حجت‌الاسلام خدایاری خاطرنشان کرد: به نفر نخست این جشنواره هشت میلیون ریال، نفر دوم ۶ میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می‌شود.

 

وی  با اشاره به اینکه ۳۰ فرورودین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره خاطرات است، تاکید کرد: باید خاطرات ارسالی به این جشنواره ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۸ تا ۳۰ فروردین جاری به رشته تحریر درآیند.

 

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس darkhaneh۹۹@gmai.com  ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.