تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

دریافت مجوز اولین مدرسه فوتبال استقلال تهران در ارومیه

  • کد خبر : 15251
  • 01 تیر 1399 - 9:58
دریافت مجوز اولین مدرسه فوتبال استقلال تهران در ارومیه
مدیرعامل نمایندگی مدرسه فوتبال استقلال تهران در ارومیه گفت: مجوز اولین مدرسه فوتبال باشگاه استقلال با مکاتبه‌های صورت گرفته برای معرفی استعداد‌های فوتبال ارومیه دریافت شد.

سالار قدسی با بیان اینکه به زودی دوره‌های آموزش و استعدادیابی از  فوتبالیست های علاقمند در رده های پایه ارومیه آغاز می‌شود؛ اظهار کرد: تابستان امسال، تیم‌های پایه و بزرگسالان استقلال تهران برای برگزاری دیدار‌های دوستانه به ارومیه سفر می‌کنند و همزمان افتتاحیه رسمی مدرسه فوتبال استقلال ارومیه با حضور مدیرعامل تیم استقلال و مربیان تیم‌های پایه این باشگاه برگزار خواهد شد.

قدسی افزود: بنا داریم یک تیم در رده‌های پایه لیگ‌های استانی و لیگ اول فوتبال استان آذربایجان غربی معرفی کنیم و در آینده با کسب نتایج لازم، جواز حضور در لیگ‌های سطح بالای فوتبال کشور را به دست آوریم که از این طریق استعداد‌های فوتبال ارومیه بیش از پیش به فوتبال ایران معرفی می‌شود.

کیومرث پورایراندوست رئیس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این باره اذعان داشت: مجوز فعالیت این مدرسه برای ۶ ماه به‌عنوان نماینده مدرسه فوتبال باشگاه استقلال تهران دریافت شده و هیات فوتبال به‌عنوان متولی این حوزه تلقی می‌شود.

فوتبال ارومیه، هم‌اکنون یک نماینده در لیگ دسته یک فوتبال ایران دارد که این تیم یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.