تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

دوره قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد

  • کد خبر : 12782
  • 24 دی 1398 - 5:57
دوره قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد
در راستای اجرای فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری، قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری در قالب کارگاه آموزشی به کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آموزش داده شد

کارگاه آموزشی یک روزه‌ی ۸ ساعته  ” آشنایی با قوانین و مقررات ارتقاء سلامت اداری” با همکاری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و با حضور کارکنان این شرکت در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

 

این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی و آموزش کارکنان در زمینه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری و آشنایی با قانون مدیریت خدمات و تخلفات اداری، ارتقاء سلامت نظام اداری، صیانت از حقوق شهروندی و جلب رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

 

گفتنی است این کارگاه در راستای اجرای فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد و همچنین به منظور آشنایی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با قوانین و مقررات سلامت اداری جهت پیشگیری از شکل گیری فساد، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات سلامت اداری با حضور پرسنل این شرکت در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

 

در ادامه مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تعریف کلمه فساد گفت: بطور کلی هر گونه استفاده نامشروع از مقام ، موقعیت شغلی ، امکانات و منابع عمومی در جهت منافع و اهداف شخصی از سوی مدیران و کارکنان سازمان‌ها و موسسات، فساد اداری است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.