تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024

راه اندازی مجدد ۱۰۰کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی

  • کد خبر : 17006
  • 23 مهر 1399 - 9:24
راه اندازی مجدد ۱۰۰کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی
معاون بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: راه اندازی مجدد ۱۰۰کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی و مشغول به کار شدن بیش از یک هزار و 500 کارگر ایرانی از جمله برکات پویش ملی مشق احسان در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری گوروش،حمید مردانیان در آیین آغاز پویش ملی مشق احسان اظهار داشت: راه اندازی مجدد ۱۰۰کارگاه تولید نوشت افزار ایرانی و مشغول به کار شدن بیش از یک هزار و ۵۰۰ کارگر ایرانی از جمله برکات پویش ملی مشق احسان در کشور است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کالای ایرانی و معرفی اسطوره های ملی از جمله ویژگی های بارز این لوارم التحریر است، تصریح کرد: امسال بیش از یک میلیون لوازم التحریر در پویش ملی مشق احسان به دانش آموزان مناطق محروم ارائه می شود.

معاون بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه حدود ۱۰ خدمت کلی در بنیاد اجتماعی احسان ارائه می‌شود، گفت: طرح یک هزار مسجد یک هزار جهیزیه از جمله اقدامات این بنیاد است که در سال جاری ۳ هزار جهیزیه از طریق اجرای این طرح با همکاری روحانیون ائمه جماعات مساجد به زوج‌های شناسایی‌شده در مناطق محروم و کم برخوردار اهدا می‌شود.

مردانیان ادامه داد: در طرح برکت خانواده که به بحث درمان ناباروری می‌پردازد نیز این بنیاد زوج‌هایی را که در مناطق محروم و کم برخوردار به این مشکل دچار هستند را شناسایی و جهت انجام مراحل درمان رایگان به مراکز درمانی طرف قرارداد معرفی می کند.

خاطرنشان می شود در این مرحله تعداد ۱۳هزار بسته نوشت افزار اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان به دانش آموزان مناطق محروم ارائه می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.