تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

نیروی جهادی برای توسعه فرهنگ کار و تعاون در استان بکارگیری شود

  • کد خبر : 14932
  • 11 خرداد 1399 - 9:34
نیروی جهادی برای توسعه فرهنگ کار و تعاون در استان بکارگیری شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: شرایط امروز کشور و از آن سوی وضعیت بیکاری به ویژه در بین قشر تحصیل کرده می طلبد تا نیرو و توان جهادی برای توسعه فرهنگ کار و تعاون بکار گیری شود.

محمدمهدی شهریاری در دیدار با مشاور عالی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به توانمندی‌ها و ویژگی‌های استان در زمینه کشاورزی، خدمات، گردشگری و معادن، بیان کرد: با همه تلاش و فعالیت‌هایی که تاکنون انجام گرفته اما متاسفانه ظرفیت‌های استان در کاهش مستمر و پایدار نرخ بیکاری به کار گرفته نشده است.

وی افزود: اگر چه عوامل متعددی در پایداری کاهش نرخ بیکاری دخیل هستند اما ظرفیت‌های استان با توسعه فرصت‌های سرمایه گذاری می‌توانند در تثبیت کاهش نرخ بیکاری موثر واقع شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش و جایگاه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هماهنگی و بسترسازی تقویت فرهنگ کار و تعاون، سند توسعه و اشتغال پایدار روستایی و عشایری تصریح کرد: ارزیابی‌های اتاق بازرگانی ایران از وضعیت محیط کسب و کار آذربایجان غربی موید جایگاه برتر کشوری است و این ظرفیت باید برای رونق تولید و تحقق جهش مدنظر مقام معظم رهبری استفاده شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: نظارت بر تسهیلات اعطایی پایدار روستایی و عشایری و فعال سازی مجموعه‌های وزارت تعاون در استان‌ها را از جمله کارکردهای ادارات کل تعاون است.

وی از تلاش‌های نقی زاده مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به درجه بازنشستگی نائل آمده قدردانی و برای آمیان سرپرست جدید نیز آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.