تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

پویش اهدای کتاب در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13413
  • 27 بهمن 1398 - 8:44
پویش اهدای کتاب در آذربایجان‌غربی
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از اول اسفند سال جاری و همزمان با خانه‌تکانی نوروزی مردم در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

منوچهر جعفری با بیان اینکه پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از اول اسفند سال جاری و همزمان با خانه‌تکانی نوروزی مردم در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود تا منابع کتابخانه‌ها با استفاده از کتاب‌هایی که در گوشه‌وکنار خانه‌ها خاک می‌خورد، غنی‌تر و دسترسی علاقه‌مندان به کتاب بیشتر ‌شود، اظهار کرد: ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ اهدای کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت حسنه اهدای کتاب از اهداف اجرای این پویش به شمار می‌رود.
وی افزود: فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند و مقدس است و ترویج فرهنگ اهدای کتاب از جمله گام‌های موثر در دستیابی به آن محسوب می‌شود.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از مردم، مسوولان، مدیران، ناشران، فرهیختگان و نویسندگان استان دعوت کرد تا با اهدای کتاب به نزدیکترین کتابخانه‌های عمومی به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» بپیوندند.
جعفری تصریح کرد: آدرس و شماره تماس کتابخانه‌های عمومی از طریق آدرس اینترنتی samanpl.ir برای داوطلبان شرکت در این پویش ملی قابل دسترسی است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.