تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تعریض محور پلدشت – مرگنلر

  • کد خبر : 16838
  • 13 مهر 1399 - 5:17
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تعریض محور پلدشت – مرگنلر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: پروژه تعریض محور پلدشت - مرگنلر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسلان شکری در سفر یک روزه به شمال استان اظهار داشت: محور پلدشت – مرگنلر یکی از محور‌های مهم ترانزیتی استان بوده که به لحاظ ایمنی و فراهم نمودن شرایط آسان تردد از اهمیت بالایی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به تبع آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برخوردار است و توجه ویژه‌ای را جهت سرمایه گذاری برای توسعه و تعریض آن بعنوان مطالبه مهم مردمی منطقه می‌طلبد.

وی افزود: هم اکنون قطعه اول تعریض این محور شامل ۱۲ کیلومتر با بالغ بر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است بطوریکه ۵/۶ کیلومتر عملیات تعریض از محور فوق تاکنون توسط پیمانکار کار شده است.

شکری تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه و همچنین تسریع در انجام این پروژه نیاز است که اعتبارات لازم به پروژه تخصیص یابد و این کار لزوم توجه و همکاری دستگاه‌های ذینفع را مطالبه می‌کند.

گفتنی است سایر مسئولین حاضر در جلسه بررسی مسایل و مشکلات پروژه تعریض محور پلدشت – مرگنلر همچون نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و فرماندار پلدشت نیز هر یک با اعلام بر لزوم تسریع در اتمام این پروژه و اهمیت آن بر همکاری در جهت جذب اعتبارات لازم تاکید نمودند.

لازم به ذکر است حاضرین در جلسه پیش از آن بصورت میدانی از محور پلدشت – مرگنلر نیز بازدید کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.