تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت کار به تصویب رسید

  • کد خبر : 17267
  • 14 آبان 1399 - 8:54
کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت کار به تصویب رسید
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

مهدی عیسی‌زاده با اشاره به برگزاری نشست در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست کمیسیون مشترکی بین کمیسیون‌ بهداشت و درمان و کمیسیون اجتماعی برای تعیین‌تکلیف استفساریه ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل شد و ۱۳ نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی برای عضویت در آن انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: کلیات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید و جزییات آن نیز در جلسات آینده کمیسیون، بند به بند مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی اعاده شده از شورای نگهبان نیز در دستور کار نشست امروز این کمیسیون قرار داشت.

عیسی‌زاده خاطرنشلن کرد: در این نشست نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، مدیرکل امور استان‌ها و پارلمانی این وزارتخانه، معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تخصصی تنظیم رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت ملی پست و بخش خصوصی و دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان حضور داشتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.