تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024

۱۰۲۱ سرباز استان آذربایجان‌غربی دوره‌های مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند

  • کد خبر : 12920
  • 01 بهمن 1398 - 8:10
۱۰۲۱ سرباز استان آذربایجان‌غربی دوره‌های مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: در قالب طرح سرباز مهارت ۱۰۲۱ سرباز استان آذربایجان‌غربی دوره‌های مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی توسط جهاد دانشگاهی استان را فرا گرفتند.

سیدجعفر ایرانی با بیان اینکه  در قالب طرح سرباز مهارت ۱۰۲۱ سرباز استان آذربایجان‌غربی دوره‌های مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی توسط جهاد دانشگاهی استان را فرا گرفتند. اظهار کرد: در این طرح در مجموع ۱۶ کلاس ویژه سربازان وظیفه مشغول به خدمت در ارگان‌های نظامی آذربایجان غربی در شهرستان‌های ارومیه، خوی، کهریز، ماکو، مهاباد برگزار شد.

 

وی افزود: این طرح با مشارکت نیرو‌های مسلح و وزارت ورزش و جوانان به مدت ۸۰ ساعت برای ۱۰۲۱ نفر از پرسنل و سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح در محل پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی برگزار شد.

 

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد ایرانی تصریح کرد:طرح مهارت‌افزایی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح با هدف آشنایی سربازان با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برگزار شد

 

وی ادامه داد: کلیات آشنایی با زندگی شغلی، آشنایی با آمادگی و برنامه ریزی شغلی، آشنایی با اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراکز و برنامه‌های حمایتی کسب و کارها، آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کار‌های خرد، آشنایی با مهارت‌های بازاریابی و فروش و آشنایی با قوانین و مقررات کسب و کار سرفصل‌های دوره مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی این طرح می‌باشد.

 

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اذعان داشت: مهارت‌های خود آگاهی، آشنایی با مهارت‌های ارتباط موثرو روابط بین فردی، آشنایی با مهارت‌های مدیریت هیجان و مقابله با استرس، آشنایی با مهارت‌های تصمیم گیری و مدیریت زمان، آشنایی با مهارت‌هایی تفکر خلاق وحل مسئله، آشنایی با مهارت‌های تفکر انتقادی، آشنایی با مهارت‌های همدلی و آشنایی با مبانی ازدواج نیز سرفصل‌های دوره آشنایی با مهارت‌های زندگی این طرح بود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.