تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024

سرپرست اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی معرفی شد

  • کد خبر : 13755
  • 17 اسفند 1398 - 7:47
سرپرست اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی معرفی شد
معاونت برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سرپرست اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

طی حکمی ازطرف معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، امیر ساوجی به عنوان سرپرست اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی استان معرفی و از زحمات چندین ساله پرویز امجد رییس سابق این اداره تجلیل و قدردانی شد.

در متن این حکم چنین آمده است :

 

جناب آقای امیر ساوجی

سلام علیکم

با عنایت به موافقت ریاست محترم سازمان و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی منصوب می شوید.

با عنایت به نقش مخاطرات ( حوادث غیرمترقبه) در اقتصاد بخش کشاورزی و به منظور حمایت از بهره برداران  بخش  انتظار می‌رود با تشریک مساعی با کارشناسان توانمند آن اداره ، شاهد تحول چشمگیر در ساماندهی و پیگیری مربوط به مخاطرات بخش و برنامه‌ریزی جهت پیش بینی، هشدار آمادگی، مقابله و بازسازی آسیب‌های ناشی از مخاطرات برای حمایت از کشاورزان و اقدام های موثر در حوزه پدافند غیر عامل باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از حداکثر توان خود و تعامل سازنده با واحدهای ذیربط استانی و ملی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

غلامعلی مرادی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.