تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024

مشترکان برای پرداخت مبلغ قبض گاز سه ماه فرصت دارند

  • کد خبر : 14226
  • 21 فروردین 1399 - 6:53
مشترکان برای پرداخت مبلغ قبض گاز سه ماه فرصت دارند
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت:بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند.

علیرضا شیخی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید مراجع ذی‌مسئول مبنی بر ماندن مردم در خانه و عدم تردد در شهر و اماکن عمومی، راه‌های ارتباط دور با شرکت گاز آذربایجان‌غربی فعال بوده و در خدمت متقاضیان است.

 

وی با بیان اینکه بهترین راه ارتباطی و ارائه خدمات به مردم، سایت شرکت گاز آذربایجان‌غربی و نیز سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) است، افزود: متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی: www.nigc-wazar.ir و یا سامانه CRM به آدرس: htpp://۱۰.۱۱۴.۶۵.۱۸ خدمات مورد تقاضای خود را دریافت نمایند.

 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی ، پیغام‌گیر شبانه‌روزی به شماره: ۳۳۴۵۱۴۱۲-۰۴۴، میز خدمت به شماره: ۳۱۹۹۸۸۷۱- ۰۴۴، روابط عمومی به شماره: ۳۳۴۷۸۹۷۸-۰۴۴ و تلفن گویا به شماره ۸۳-۳۳۸۴۹۵۷۶-۰۴۴ را دیگر راه‌های مورد نظر ارتباط از راه دور مردم با شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد.

 

شیخی ، در پاسخ به پرسشی مبنی بر دغدغه عموم مردم مبنی بر دریافت پیامک قبوض گاز با قید فوریت در پرداخت نیز خاطر نشان کرد:شرکت گاز با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، جهت رعایت حال مشترکین خود و عدم خروج آنان از منزل، مهلت سه ماهه برای پرداخت قبوض در نظر گرفته و مشترکین تا پایان خردادماه مهلت پرداخت این قبوض را دارند.

 

وی اظهار داشت: قید “پرداخت فوری” در قبوض پیامکی نیز به لحاظ سیستمی بودن پیامک‌های ارسالی است چنان که سیستم به طور خودکار برای مشترکینی که بدهی قبلی داشته‌اند فوریت در پرداخت درج می‌کند، با این حال این مشترکین نیز مشمول فرصت سه ماهه برای پرداخت قبوض می‌شوند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.