تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024

۵۰ هزار بسته معیشتی به همت بسیج جامعه زنان استان توزیع شد

  • کد خبر : 16267
  • 05 شهریور 1399 - 12:34
۵۰ هزار بسته معیشتی به همت بسیج جامعه زنان استان توزیع شد
مسوول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کمک های مومنانه که به همت بسیج جامعه زنان سپاه استان تهیه شده است در 3 مرحله توزیع می شود .

محمودزاده با اشاره به کمک های مومنانه بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: ستادهای پشتیبانی خواهران بسیجی استان با شیوع کرونا تشکیل و ملزومات بهداشتی توسط بانوان تولید شد که این ملزومات شامل گان و آستین یکبار مصرف و ماسک بود که به صورت رایگان در اختیار کادر درمانی و مراکز درمانی و آحاد مردم قرار گرفت.

وی از دوخت یک هزار و ۵۰۰ گان برای مراکز درمانی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا۳۰ کارگاه تولید ماسک راه اندازی و ۴۰۰ خیاط ساماندهی شدند تا کار دوخت این ملزومات بهداشتی را انجام دهند.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نیز ۱۵هزار و ۴۲۲ بسته معیشتی تهیه و بین افراد نیازمند و افرادی که از کرونا آسیب دیده بودند توزیع شد.

محمودزاده یادآور شد: ۲۰۰ نفر از بانوان بسیجی نیز در راستای کمک به بیماران اقدام به اهدای خون کردند.

وی پرداخت کرایه مستاجران، تسویه حساب دفتری سوپرمارکت های محلات آسیب پذیر، تامین داروی ۲۰ بیمار سرطانی، تامین جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیون تومان، تهیه ۱۴ گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت برای استفاده از سامانه شاد، توزیع گوشت قربانی بین ۴۰۰ نفر از خانوارهای نیازمند، ارایه مشاوره مجازی و تلفنی به افراد کرونایی و خانواده آنها را از دیگر اقدامات در این زمینه اعلام کرد.

مسوول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به مرحله دوم این رزمایش که از امروز آغاز می شود اشاره کرد و گفت: مرحله دوم رزمایش که در دهه اول محرم اجرا و از امروز آغاز شده ۱۶ بسته کمک معیشتی توسط بسیجیان و خیرین توزیع می شود.

محمودزاده اعلام کرد: این کمک ها در ۳ مرحله توزیع می شود که در مجموع ۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.