تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024

ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد به ۱۵۸ نخبه علمی و ورزشی در استان

  • کد خبر : 17460
  • 26 آبان 1399 - 12:16
ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد به ۱۵۸ نخبه علمی و ورزشی در استان
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد آذربایجان‌غربی با شناسایی ۱۵۸ نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی تحت حمایت، به این نخبگان خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

عزیز سهندی اظهار داشت:  کمیته امداد آذربایجان‌غربی با شناسایی ۱۵۸ نخبه تحت حمایت، به این نخبگان خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

وی افزود: از این تعداد، ۸۱ نفر را نخبه علمی، ۶۷ نفر را نخبه فرهنگی و ۱۰ نفر را نیز نخبه ورزشی شامل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۲ هزار و ۹۰ نفر دانش‌آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده که از این تعداد ۶ هزار و ۱۹۹ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و ۵ هزار و ۸۹۱ دانش‌آموز در مقطع متوسطه در حال تحصیل هستند.

سهندی بیان کرد: در آزمون کنکور امسال، ۱۸۵ دانش‌آموز تحت حمایت آذربایجان‌غربی موفق به کسب رتبه قبولی شده و به دانشگاه‌های برتر کشور راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۸۵۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از این نهاد خدمات متعدد حمایتی دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: پرداخت شهریه دانشگاه، کمک‌هزینه دانشگاه، کمک هزینه خرید اقلام تحصیلی به دانش‌آموزان، ارائه هزینه‌ کلاس‌ها و دوره‌های متعدد آموزشی، کمک هزینه نخبگی، پرداخت وام دانشجویی، استفاده از ظرفیت دانشجویان افتخاری و ارائه هزینه خوابگاه دانشجویی و دانش‌آموزی از جمله خدمات متعدد ارائه شده به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت استان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.