تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024

تردد در محور‌های مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی، کاهش ۳۸/۶ درصدی داشته است

  • کد خبر : 17826
  • 16 آذر 1399 - 22:24
تردد در محور‌های مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی، کاهش ۳۸/۶ درصدی داشته است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی در نیمه نخست آذرماه شاهد کاهش ۳۸/۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گوروش، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها در ورود خودرو‌های شخصی به شهر‌های قرمز و نارنجی در نیمه اول آذر ماه سال جاری گفت: اعمال این محدودیت باعث کاهش ۳۸/۶ درصدی تردد انواع وسایل نقلیه در استان گردید بطوریکه میزان تردد از ۶ میلیون در مدت زمان مشابه سال قبل به ۳ میلیون رسید.

شکری افزود: در میزان تردد ورودی و خروجی به استان نیز در مدت زمان اعمال محدودیت‌های ستاد ملی کرونا شاهد کاهش ۴۳/۶ تردد انواع وسائل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم بطوریکه بیشترین کاهش تردد به ترتیب در محور میاندوآب- ملکان، میانگذر شهید کلانتری و تکاب-بیجار بعنوان مبادی ورودی و خروجی به این استان ثبت شده است.

این مقام مسئول در مورد کاهش تردد انواع وسائل نقلیه در مدت زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی در محور‌های مواصلاتی استان اذعان کرد: در نیمه آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۵ درصدی در تردد خودرو‌های سنگین، کاهش ۴۱/۸ درصدی تردد انواع خودرو‌های سواری و کاهش ۲۳/۴ درصدی تردد اتوبوس بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: اعمال محدودیت‌های ورود و خروج خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی با تصویب ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بعد از نیمه آذر ماه سال جاری همچنان ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود کاهش تردد خودرو‌ها نیز به تبع آن در محور‌های مواصلاتی استان ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.